Pengkikut blog

IKLAN lagi....

UPGRADE FACEBOOK


FACEBOOK dah upgrade rupanya....wah macam serabut ja....

Begini ceritanya,

Petang tadi aku merayau2 ke facebook kawan2 aku heran asal jadi macam ni fb member2 aku...lepas 2 aku baca status aku "12 people had upgrade their profile"kemudian aku pun nampak 1 benda kat status 2 tulis "Change To New Profile"bermaksud suruh aku upgrade fb aku jadi profile baru.sekali tekan terus jadi macam kat atas 2.

mula2 biasa ja....semakin lama semakin tak kemas profile aku...tak macam dulu profile aku nampak kemas ja...

aduh serabut betul lah fb baru nie...gambar kawan2 aku besar terpampang kt depan profile aku...tapi aku jenis tak kisah punya...

tapi serius skrg nie aku pening dgn profile fb yang baru nie....mmmmmmm


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers