Pengkikut blog

IKLAN lagi....

BAHAGIA2

happy aku bila member baik aku EMELIA MERRISA dah rujuk balik dengan pakwe dia...aku tolong happykan dia dan rileks kan dia...sekarang nie dia dah bahagia balik dengan pakwe dia..takpe aku tumpang happy...aku mendoakan dia bahagia selama2nya dengan pakwe dia....


sekarang aku kena tabahkan hati untuk menghadapi hari mendatang...sekarang bukan masa aku nak kecewa dalam bercinta...sebab cinta itu adalah seperti api dalam hidup aku sekarang...dulu aku memang terhegeh-hegeh nak bercinta sebab jeles tengok kawan-kawan aku asyik bercinta ja...tapi tak pa sekarang aku leh terima hakikat aku tak layak untuk mencintai dan dicintai...so lebih baik aku sendiri...

dulu aku marah orang panggil aku "LOSER" skarang aku dah tak kisah dah...mungkin ALLAH belum bagi aku kekasih sejati aku...aku tak pernah salahkan ALLAH tapi aku salahkan diri aku sendiri sebab mungkin ada yang tak kena dalam hidup aku...sebab aku ada kekurangan dalam diri aku sendiri yang tak melayakkan aku untuk bercinta...sekarang time untuk aku majukan diri...PEREMPUAN SEMUA LETAK TEPI...sekarang masanya untuk cari duit...

maybe one day aku akan dapat kekasih sejati...bak kata EMI "MANUSIA MAMPU MERANCANG,ALLAH YANG TENTUKAN" kekadang bila kita tak nak,ada ja yang datang...moga  kali nie dapat ditabahkan hati aku untuk tidak berkaple lagi...


for u SITI MUNIRAH...dulu ko buka hati aku untuk bercinta...tapi sekarang ko dan aku kawan baik...andai ko jodohku....aku terima seadanya...AKU AMAT SAYANGKAN DIA...tapi malas nak letak harapan...moga dia paham....aku belum bersedia nak luah perasaan...tapi biarlah...ada jodoh adalah 2....

4 ulasan:

  1. yup..memg btol~ tuhan maha mengetahui..:))

    BalasPadam
  2. :) jeles gak semua bahagia tapi x pe ALLAH lebih mengetahui

    BalasPadam
  3. sabar la k...wat mcm yang aku ckp td...slow2....aku yakin kau mampu...pling pnting...kerjaya...

    BalasPadam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers