Pengkikut blog

IKLAN lagi....

SENYUM



Senyum....

tak perlu kata apa...Senyum je...kalau ada masalah pun senyum...lagu nie menggalakkan kita senyum so marilah kita senyum...dunia pun aman je

BANGUN TIDUR


SELAMAT PAGI MALAYSIA...eh dah tengah hari ka...peh over dose nya tido.ni nama tido gajah...agak melampau peniduran aku hari ni...agaknya sebab tengok cerita BELLA kat TV3 so tahap peniduran aku hari nie pun agak melampau lambatnya bangun....(bukan hari2 ka)


Apa plan petang nie...cadangnya nak basuh kereta petang nie...nak basuh luar dalam sekali...dah fedup tengok kekotoran yang melanda kereta aku nie...sekali sekala kena jaga kebersihan kereta juga..ini asyik jaga kebersihan diri  ja...macam mana awek nak pandang kalau diri hensem dah tapi kereta pula kurang hensem (kotor)...hahahahah saja ja bukan sembang pasai awek pun saja ja bagi contoh macam 2....tapi sayang hujan pula tadi...so kurang semangat skit nak basuh kereta...sebab kalau hujan dah basah dah kereta 2 tapi masalah nya kereta aku dalam rumah...macam mana nak bersih kalau duk dalam rumah ja....

rasa macam nak pi kenduri pun ada nie...perut tengah lapar mesti best gak pi kenduri ni...tapi tak tau lagi nak pi ke x...dah lah kat TAMAN KERIAN (Tempat Pocong) lepas tu tak kenai lak 2 main redah ja tak palah baik aku pi basuh kereta dari aku pi kenduri tak kenai 2...

SEBELUM TIDO

Sebelum tido nie  baru nak layan INDIANA JONES... alamak dah abis lak mesti layan cerita BELLA....lakonan ELLY MAZLEIN...besh gak cerita ini
sekarang nie heboh gila kat kawasan aku pasal POCONG....orang tu jumpa pocong sampai demam seminggu...kesian juga...pada sesapa yang duk balik lambat jangan terjumpa sudah...korang balik lambat sangat nanti aku tak tau...
benda nie start heboh dekat BATU 5 dah sampai ke TAMAN KERIAN....peh memang seram kalau terjumpa mau lari tak cukup tanah aku macam ni....walaupun aku ada kereta tapi nak lari gak...kepada sesapa yang duk balik lambat dari ZONE X ataupun UE...baliklah pukul 6-7 pagi dari balik sekarang sebab takut TERSEREMPAK!!! 
aku rasa muka aku pown tak macam nie kalau tengok benda 2...Caa Alif But.....CABUT....!!!