Pengkikut blog

IKLAN lagi....

SEBELUM TIDO

Sebelum tido nie  baru nak layan INDIANA JONES... alamak dah abis lak mesti layan cerita BELLA....lakonan ELLY MAZLEIN...besh gak cerita ini
sekarang nie heboh gila kat kawasan aku pasal POCONG....orang tu jumpa pocong sampai demam seminggu...kesian juga...pada sesapa yang duk balik lambat jangan terjumpa sudah...korang balik lambat sangat nanti aku tak tau...
benda nie start heboh dekat BATU 5 dah sampai ke TAMAN KERIAN....peh memang seram kalau terjumpa mau lari tak cukup tanah aku macam ni....walaupun aku ada kereta tapi nak lari gak...kepada sesapa yang duk balik lambat dari ZONE X ataupun UE...baliklah pukul 6-7 pagi dari balik sekarang sebab takut TERSEREMPAK!!! 
aku rasa muka aku pown tak macam nie kalau tengok benda 2...Caa Alif But.....CABUT....!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan