Pengkikut blog

IKLAN lagi....

VIDEO BLOGGING

assalamualaikum semua....whats up yo......eh macam ANWAR HADI plak aku hari nie...hahahahaha...apa video kat atas tu...tu ada bebudak mana ntah buat video pasal KAMI BENCI ANWAR HADI.... macam entry aku tadi....MALAYSIA nie NEGARA DEMOKRASI so tak kisah ah pasal apa depa cakap pasal ANWAR HADI.....pasal normal lah beb...ada orang suka ada orang tak suka...NORMAL KAN bro..

aku tak nak komen pasal budak2 yang buat video tu...tapi aku nak cakap sikit pasal YOUTUBE MANIAC....sejak dari CIKGU SHIDA FENOMENA.....kenal ke korang dengan CIKGU SHIDA...alah CIKGU yang duk miming lagu dengan gaya dia sendiri tu....sampai lah ke ANWAR HADI dan MATLUTFI...nampak dah berlaku fenomena baru dalam industri internet di MALAYSIA nie....VIDEO BLOGGING...wat video pasal apa yang korang rasa lepas tu upload dalam YOUTUBE bagi orang tengok...nampak dah tak lama lagi makin ramai ah buat macam nie CIKGU SHIDA ANWAR HADI dan MAT LUTFI....
aku rasa VIDEO BLOGGING nie lagi seronok dan dapat menarik ramai orang tengok....yelah kalau hangpa tengok sekarang....dalam video orang lagi kenai kita....betul tak....orang dari tak kenal jadi kenal dengan kita...muka macam tongkang pecah pun boleh jadi femes sebab YOUTUBE....macam nie.....

tau tak sapa nie...alah yang buat miming lagu JUSTIN BIEBER...memang lawak ah video diorang nie...hahahahah....so bagus ah video blogging nie sebab dari orang tak kenal sampai jadi femes...macam AKU CAKAP TADI AH....
Ada orang tanya aku,"BRO MANA LAGI LU MINAT ANWAR HADI OR MAT LUThFI??"bagi aku aku minat MAT LUTHFI lagi....dia memang best...dia tak poyo macam ANWAR HADI...oppss jangan marah ya    peminat Anwar Hadi....itu just pendapat aku....tak tau ah pendapat korang macam mana....MAT LUTHFI nie orang KEDAH macam ANWAR HADI gak....tapi sebab apa aku suka MAT LUTHFI lagi dari ANWAR HADI...sebab MAT LUTHFI suka gunakan BAHASA MELAYU yang lagi mendalam BAHASA MELAYU UTARA dalam video blogging dia....so lawak pun ada...muka dia pun lawak memang bergelak2 ah aku...hahahahaha
senang cerita ah aku suka lah tengok video blogging nie...sebab membuktikan kat MALAYSIA nie ada gak insan kreatif dalam bidang video....macam ANWAR HADI,MAT LUTFI dan sorang lagi maccaboyz91(sorry bro tak tau nama sebenar hang)...nampak diorang nie femes gak ah dari yang lain....aku suka gak depa nie...so terhibur gak ah tengok depa nie bervideo dalam YOUTUBE 2.......
PERNAH DENGAR TAK PASAL 1 TUBE???aku baru baru dengar...kira hebat gak ah anak MALAYSIA nie....boleh lawan YOUTUBE x....hmmm insyallah kalau angpa mantain...mesti boleh lawan YOUTUBE punya...nanti next entry aku cerita pasal 1TUBE plak k..








2 ulasan:

  1. suke matlutpi sbb die cute!
    hahahaha!!!

    BalasPadam
  2. asal gaye mamat betopeng kain tu sebijik mcm hang?

    BalasPadam