Pengkikut blog

IKLAN lagi....

I AM BACK!!!


lama gila aku x update blog....bukan ape blogwalking aku x de idea sangat nak update...x de isu baru....senang cerita  ah my new laptop sangat halus...dan agak berat untuk menaip satu entry blog...sebenarnya MALAS lah senang cerita....
aku baru balik dari TELUK BATIK.....hmmm lagi...dalam tahun nie sahaja 3kali aku gi TELOK BATIK....sampai tergolek separuh mati tengah laut akibat jatuh banana BOAT...hahahaha aku yang salah...bengong kan....mujur selamat....kalau tak konfirm yang taip blog nie sekarang adalah 
HANTU!!!!

hahahahaha...alhamdulillah aku masih panjang umur...sebenarnya ada 1 story lagi aku nak cerita kat semua....apa ek??aku lupa ah....japgi kat next entry aku cerita k....

BUT NOW MACAM TAJUK ENTRY AKU,I AM BACK..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers