Pengkikut blog

IKLAN lagi....

HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH

"KITA BAKO JE RUMAH DIA KITA BAKO"
hahahahah walaupun agak ketinggalan sikit...cerita nie memang besh....menyesal plak aku tak tengok wayang hari tu...aku rasa kalau aku tengok wayang konfirm pecah gelak....aku nie lak memang suka gelak besar....memang besh ah...hahahahaha


CERITA nie lagi hebat dari 1st filem ZOMBIE KG PISANG....sebab lawak HANTU KAK LIMAH lagi nampak bersahaja...pada pendapat aku,lakonan AWIE,ZAMI ISMAIL,MAN KADIR dalam filem nie berkesan....KIRA FILEM nie jugak berlawak sambil menyindir.....skrip dia yang ringan memudahkan orang paham apa yang cuba disampaikan dalam filem nie....

watak paling aku suka dalam filem nie ialah watak USOP....memang best ah si USOP nie....lawak ah watak USOP  nie dah lah lembut lemah gemalai gitu...tapi loghat perak dia menyebabkan aku tergelak ja...anyway sekalung tahniah wat KREW dan pelakon HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan