Pengkikut blog

IKLAN lagi....

MAHARAJA LAWAK....

Aku pown x paham kenapa aku leh jadi minat tengok MAHARAJA LAWAK....tapi agak menghiburkan gak ah...sebab aku tgk part yang aku minat ja (melalui YOUTUBE)...YELAH nak pasang ASTRO kat rumah sewa aku mau berbayar lak...malas aku...tengok free sudah....
dalam MAHARAJA LAWAK kali ini...pilihan aku ialah NABIL,JOZAN,JAMBU dan USOP WILCHA...eh dia nie peserta ka...hahahaha bukan lah dia nie hanya jemputan ja...tapi memang besh ah USOP WILCHA @ SHY8 nie....mesti ramai x tau kan nama betul dia...IT DOESNT MATTER (macam THE ROCK pulak) dia memang terbaik..zku suka persembahan dia nie...dan juga peserta yang aku pilih kt atas tu....
Satu je PROBLEM aku nie...kenapa mamat nie leh join MAHARAJA LAWAK....this will make me in confused...(ada sikit ENGLISH EDUCATION guna ah)...nak kata lawok idok lah teman rase lawoknya...sebab apa aku kata dia tak lawak....sebab memang dia tak lawak...kalau dia nak guna bahasa negeri dia (KELANTAN) takpelah...tapi bagilah orang paham.....dan ada unsur2 kelakar nie dak dah lah tak paham tak kelakar lak tu....hmmmm...takpelah bagi dia dengan set2 dia je paham....SYOK sendiri kan...
tapi overall memang besh ah MAHARAJA LAWAK kali nie terhibur gak....pada XN3 WAI dan R2 yang tersingkir takpelah maybe bukan rezeki korang....pada pihak ASTRO,aku minta maaf sebab tak tengok kat ASTRO WARNA tapi tengok kat YOUTUBE.....
OPSS sebelum aku terlupa...SELAMAT MENGUNDI PADA WARGA SARAWAK....wat pilihan yang tepat...jangan menyesal di kemudian hari sudahlah....aku tak sabar tunggu result nie bagi aku,sapa menang di SARAWAK akan menunjukkan effect pada PRU 13 nanti....MAKE A GOOD CHOICE SARAWAKIAN....SARAWAK 4 CHANGE....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers