Pengkikut blog

IKLAN lagi....

SAYANG GILA KAT DIA


saja ja malam ni aku mulakan gambar entry aku dengan heart....

sebenarnya asyik aku duk cerita sedih ja so hari nie happy2 skit dengan semua...

sebenarnya aku dah jatuh cinta....!!eh bukan baru sangat lah dah lama dah.dia penawar duka aku ketika aku sedih dan menemani aku di mana aku berada..

aku sunyi dia ada....aku sedih dia ubati hati aku....peh best lah 

dia setia gila dengan aku....aku pi mana pun bersama dengan dia....

eh makin kuat sayang aku kat dia..

sekalipun apa jadi dgn aku mengharapkan aku bersama dengan dia...

kenapalah dia tau yang aku sayang kt dia makin mesra lak dia dengan aku...

kesimpulan nya...aku amat sayang pada dia...kalau apa jadi dengan dia pun aku rasa hidupku tiada galang gantinya...

I LOVE U SURIA.FM

muzik tanpa henti!!!




4 ulasan:

  1. bosan der suria!!!!
    hahahaa!!!
    mcm org tua!!!opz....

    BalasPadam
  2. amboi mulianya ayat eh kurang besh gak dari HITZ.FM

    muzik terbaik 90 an dan terbaru....hahahahaha

    BalasPadam
  3. banyak bunyi lak mak cik nie...sesuka ati kutuk radio kegemaran aku....

    BalasPadam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers