Pengkikut blog

IKLAN lagi....

re:Peraduan aku benci maxs broadband

RE: Peraduan Aku Benci Maxis Berukband di www.kamigila.com




aku benci maxis berukband sebab memang lambat tahap gaban....gaban pun tak lambat macam tu...bayar mahal2...lastly nak download pun lembab...boleh makan jam ah kalau nak download satu lagu yang 4mb ja....dah lah tu...tak bayar potong....teruih bukan bagi tempoh...dah kena cukup lah sekali...dah serik dah....memang lagi puas hati pakai STREAMYX dari pakai MAXIS BERUKBAND....MAXIS BERUKBAND...FU** U....maxis berukband pun dah lama deactivate...bagus...aku tak mau pakai benda tu lgi....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan