Pengkikut blog

IKLAN lagi....

GAYA TIDUR YANG PELIK

WARGH NGANTUKNYA...aduh mood nak tidur ak dah bermula...ingat cuti leh rileks2 rupa rupanya banyak keja...so aku mencari mood untuk tidur...sebelum tidur aku sertakan gaya2 tidur yang pelik...ok u are enjoy it....
tidur depan laptop
kesian brader nie letih melakukan assignment dan kerja kerja office yang esok patut siap sampai tertidur depan LAPTOP...maybe dia nie kuat on9 facebook (macam aku) so tertidur depan laptop ah ahahahhaha...
tanda baby nie tak lama lagi jadi kurang ajar dengan mak ayah dia kecik dah tunjuk perangai tendang mak dia....haah berjaga-jaga...
tidur untuk kepuasan nafsu...maybe dia nak mimpi tido sebelah model macam MARIA OZAWA (MODEL KA)and esok pagi mesti basah...BASAH DI MANA itu kita tak tahu ahahahaha....
awek nie kesian lak aku tengok nya...maybe letih tunggu "pakwe" dia yang tak kunjung tiba...sampai tertidur kat sini....
`
opss...kucing nie nakal nooo...lena lak tu dialas "bantal" yang empuk...kucing pun tidur dalam iman nampaknya...suka lah tu
tidur macam mati..adakah kucing nie selalu melihat tuan nya tidur begini dia pun tiru...
nie selalu jadi kat aku tidor mcam nie selalu berlaku kalau letih sangat...nampak je sofa teruih tido...lagak macam nie ah...so tak leh komen lelebih...
lastly,tidur mcam ne aku tk pernah jumpa nak kata stim pun boleh gak tapi stim dengan apa takkan stim dengan mamat tu kot...hmmm no comment...
ok bloggers semua aku nak tidur dah...EH SEBELUM TIDUR BACA DOA TIDUR DULU....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers