Pengkikut blog

IKLAN lagi....

SELAMAT HARI ISNIN.....

"I HATE MONDAY"
Itulah kata2 yang menggambarkan bertapa bencinya orang dengan HARI ISNIN...yelah mana tak benci hari ISNIN ialah hari pertama kerja...yelah dah rehat dua hari (SABTU DAN AHAD) mesti orang yang bekerja atau bersekolah benci bila sampai hari ISNIN sebab nak masuk kerja atau bersekolah balik..yelah hari ISNIN kena masuk balik kerja menghadapi tugas yang bertimbun...kalau pelajar kena gi kelas balik...SILAP2 ada perhimpunan lagi kalau kat sekolah sebab tu orang benci ISNIN...itu orang lain...
tapi AKU SUKA ISNIN...pelik kan...sebab HARI ISNIN ialah hari aku bercuti...yelah aku kan kerja SHELL...susah dapat cuti,aku ditetapkan CUTI HARI ISNIN...so aku suka ISNIN sebab aku leh rehat kat RUMAH SEWA aku dengan kengkawan aku....(yelah family jauh kan) selepas 6 hari bangun 1.30 terus gi keja...hahahaha aku suka HARI ISNIN...
KEPADA SEMUA SELAMAT HARI ISNIN....mulakan kerja anda semula selepas berehat 2 hari...padahal aku rehat 1 hari ja....aku nak tidur dah...BYE SALAM....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers