Pengkikut blog

IKLAN lagi....

PHOTOGRAPHER


Nie gambar member aku ATYN JUNAIDY.....cantik tak...
hahahaha sorry ATYN pinjam gambaq hang sat....
aku bukan nak cerita pasal gambar nie tapi aku nak cerita pasal benda apa dia pegang tu....
OPSS bukan ROKOK tapi KAMERA....
Dari zaman sekolah lagi aku memang minat ambik gambar...dulu cita-cita aku nak jadi jurugambar @ photographer....sebab aku suka ambik gambar....tapi nak wat camna nak beli camera tak mampu pakai handphone kamera pun tak mampu last-last cita2 tu terkubur ja...

aku kalau jalan mana2 mesti nak ambik gambar...tapi aku ambik gambaq orang ah...aku tak suka jadi model (aku bukan photogenik)...tapi aku suka menangkap gambar orang....hahaha suka ambik gambar tempat yang aku pi dengan meminjam handset or kamera member aku...hahahah style kan...rasa macam tak puas kalau pi satu tempat kalau tak amik gambar...macam ada kekurangan ja..hah itu habit aku dari dulu lagi....
tunggu aku beli camera CANON DSLR macam nie mau tau ah aku jadi PHOTOGRAPHER TAK BERTAULIAH ah...tapi tengok harga mau tau ah berapa RM 1999...mana nak korek duit bai....hahaha takpalah wei simpan ja lah...nanti aku dah kerja tetap aku beli ah....insyallah...tapi kualiti dia memang terbaik...
tak dapat beli dapat buat poster pun jadi ah kan...hahahah insyallah...1 day...
Gambar di atas adalah contoh POSTER yang aku buat masa SEM LEPAS untuk subjek MULTIMEDIA...tak cantik kan...tapi insyallah aku akan angkat satu kamera gak untuk menikmati keindahan ALAM dunia nie...


2 ulasan: