Pengkikut blog

IKLAN lagi....

CHOME CHAI

time2 tak leh tido nie rasa nak wat tunjuk kat semua bloggers kucing satu rumah aku...nama dia chomechai...comel sangat...biasalah kucing siam....mata dia cantik....memang original kucing siam...

meh tengok meh kucing 1 rumah aku sayang sangat nie...






Amacam comel tak kucing kitorang....lepas rindu ah seminggu duk kat rumah awek syimir...kalau tak comel pun kena cakap comel juga...boleh lah pelepas rindu tension kat dia...nie duk wat bunyi mengawan nie pun sapa tak marah dia sebab jadi tak gamak...kalau kucing lain dah kena sepak dah nie....
Thanks SYIMIR MAZLAN and ZARIFAH RAZIFF for bringing CHOMECHAI 2 our house....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan