Pengkikut blog

IKLAN lagi....

ANWAR CABAR NAJIB BERDEBAT...


tergelak besar aku tengok cabaran ANWAR terhadap NAJIB....Sudah sudahlah 2 ANWAR....masalah parti sendiri PKR x selesai...duk cari pasai dengan orang pasai apa...??takyah nak tunjuk hero ah....lebih baik selesaikan masalah PKR yang retak menanti belah dek kerana ANWAR dan AZMIN
 aku kekadang fedup dengan PKR terutama AZMIN....lagi 1 insan bernama SAIFUDIN Nasution..dah banyak aduan ahli PKR buat...dia leh buat tak tau ja....Anwar pun 1 bias sangat...asyik menangkan AZMIN ja...patutlah GOBALA dengan ZAID keluar PKR....rakyat sebenarnya fedup asyik tuduh MP keluar PKR sebab dapat duit dari UMNO ja...SUDAHLAH!MUHASABAH DIRI! berubah lah...nak suruh rakyat ajaq PKR masa PRU13 baru PKR nak sedaq...
takkan rakyat kena tunggu lagi 5 tahun untuk jatuhkan BARISAN NASIONAL/UMNO....kalau macam nie lebih baik tak yah sokong sesapa...dengan PEMIMPIN UMNO/BN asyik menipu ja...PEMIMPIN PKR asyik bertelagah dengan bersikap tidak adil  ja...kat mana lagi rakyat nak pilih untuk jadi kerajaan....bak kata member aku "lebih baik aku pilih BN PRU 13 dari pilih PR yang belum tentu stabil kerajaan nya nanti..."ini hanya pandangan 1 orang rakyat kalau semua berpendapat macam tu tak kalah PR....PUNCA PKR ja...

aku sokong DATO SERI ANWAR dari tahun 1998 (masa tu aku darjah 6) dan aku masih menyokong dia sampai umur aku sekarang (25)...memang suara aku tak sehebat EZAM,ZUL NORDIN,GOBALA...tapi kira aku pun penyokong awal ANWAR gak....aku sokong ANWAR sebab bagi aku dia sorang ja yang mampu menguatkan ekonomi negara dan mengembalikan keyakinan pelabur asing...bagi aku dia boleh tolong rakyat...tapi dengan sikap dia ni ja menyebabkan aku jelek dengan PKR dan ANWAR....tapi tak semestinya aku sokong BN...aku rasa lebih baik bersama PAS sebab PAS memperjuangkan ISLAM...dan ISLAM untuk semua...MAAF ANWAR aku mengkritik bukan sebab dibayaq UMNO...ini dari isi hati aku sendiri yang dah fedup dengan keadaan PKR...

2 ulasan: