Pengkikut blog

IKLAN lagi....

11 Muharram 1432

ASSALAMUALAIKUM WARAH MATULLAH HIWABARAKATUH....

Wah ari nie dah ari JUMAAT 11 MUHARAM 1432 HIJRAH...

malam jumaat bai....malam kebahagiaan...tapi kekadang 2 semua bahagia ada juga yang berduka...bagi pasangan suami isteri malam kebahagiaan mereka ah...hehehehe bajet aku tak tau apa diorang buat malam2 jumaat nie...
sebenarnya macam2 terjadi dengan aku malam ni....kunci kereta tinggal dalam kereta...aii time aku balik rumah bleh pula kunci kereta tinggal dalam kereta...aku baru nak letak Handphone aku dalam kereta tengok2 ada kunci dalam kereta...aduh mujur ada kunci spare kalau x aku dah jadi perompak dengan kereta aku sendiri...hahahahaha
aku nak muhasabah diri aku di malam2 JUMAAT nie...kekadang aku kena lepaskan benda yang aku sayang kepada orang lain yang lebih menyanyanginya...bukan bermaksud aku"LOSER" tapi mungkin dia lebih mampu menjaga benda yang kita sayang dari diri kita...banyak benda kekurangan dgn diri aku nie...lebih baik capai diri baru nak jaga orang lain....

MOGA DIA BAHAGIA dengan PILIHAN HATINYA....
P:S:-aku nak minta maaf dengan insan bernama FARAHANA ZAINAL (biadap never die) for what happens yesterday...ikhlas dari hati aku minta maaf kt dia...aku doakan dia bahagia dengan pasangannya....AMIN....

1 ulasan:

  1. tolong ar..jgn nk memanipulasikan perkra yg ko masih tak tau ttg aku..

    BalasPadam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers