Pengkikut blog

IKLAN lagi....

BENGANG 2.....


FED UP FED UP
Fedup aku malam nie dgn seorang perempuan...aku msg dia dekat 80 sms dah aq antar kat dia tapi 1 pown dia x balas...mana x sakit hati aku....dahlah 2 alasan dia x de mood...ingat aku ade mood ka skunk nie...macam sial lah perangai...lepas tu senyap...bila aku ym dia dia leh wat muka x bersalah bagi salam dgn aku..wat macam x da apa2 ish memang bagi hot ah perempuan nie..dah lah msg x balas call x angkat...mau x fedup aq...aq punya rindu kat dia dia leh wat macam nie kat aku....
ingat aku nie cap SMS ka...hantar msg pown kena bayar 1 sen....bukan x kena bayar kurang2 hargai ah....dah lah aq on9 FACEBOOK sebab ingat dia on9 leh sembang2 dgn dia...kena ayat macam 2 mau tak bengang aku...
dalam bengang2 aku sekarang nie sebenarnya lama gila x online...blog aku pun dah lama x update rindu gila aku dengan blog aku nie...sekarang aku bleh update blog seperti biasa...pasal dia 2 gi mampos ah...aku malas nak fikir...kalau dia tau aku sayangkan dia dan rindukan dia...biar dia fikir sendiri...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers