Pengkikut blog

IKLAN lagi....

FIRST LADY MALAYSIA Sifatkan Malapetaka Jepun Satu Pengajaran


lama gila aku tak UPDATE pasal POLITIK.....
aku nak tergelak kenyataan "FIRST LADY MALAYSIA"Datin Seri Rosmah Mansur yang menyatakan bahawa kejadian TSUNAMI di JEPUN sebagai pengajaran kepada negara tersebut yang tidak mengamalkan bumi hijau....eh eh eh...asal lawak bona kenyataan dia nie...apa ke bengong FIRST LADY MALAYSIA nie....Stupid statement by her...itu dah kejadian alam jangan lah dikatakan sebagai pengajaran...itu adalah bencana alam tiada kena mengena dengan kegiatan manusia...
kekadang aku nak gelak gak dengan FIRST LADY OF MALAYSIA nie....kenyataan2 bodoh dia menyebabkan 1 MALAYSIA ditaja suaminya digelak seluruh dunia...apa daa???aku malas nak kritik2 dia nie tapi study first before make a statement...jangan hentam kromo ja....you are the wife of PRIME MINISTER...jangan nampak bodoh sombong sangat....aku tak suka mengkritik dia nie lebih-lebih...but,kenyataan dia menonjolkan diri dia so stupid di mata rakyat....macam mana rakyat nak respect dia kalau dia angkuh macam nie....sorry ah aku berpolitik dalam entry nie...but this is the truth...salam!!!








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers