Pengkikut blog

IKLAN lagi....

ANWAR HADI VS MAT LUTFI

 
MAT LUTHFI VS ANWAR HADI......
WELL HELLO THERE....hehehehe sekali skala....
aku selalu gak tengok ANWAR HADI dan MAT LUTHFI....aku tak nafikan depa dua-dua nie best....depa nie dua-dua orang UTARA (ANWAR HADI dan MAT LUTHFI anak KEDAH)...ada AURA UTARA ah tu....macam aku gak orang utara....bangga aku sebagai orang UTARA tengok dua anak utara popular macam depa nie....


1 thumbs up for this two guys....Pada pendapat aku,aku minat lagi Mat Luthfi dari Anwar Hadi.....bukan aku cakap ANWAR HADI tak bagus.....dia pun ada idea gak...cara penyampaian dia terbaik sama dengan MAT LUTHFI...but i prefer MAT LUTHFI because dia ada idea yang bernas dan cara penyampaian dia bersahaja....aku tak putus gelak tengok video MAT LUTHFI walaupun dah berulang kali tengok....memang best ah MAT LUTHFI....siap boleh berlakon dengan muka dia yang semula jadi lawak.....memang kalau nak release tension tengok ah video MAT LUTHFI.....


Nie pun salah sorang yang besh gak video2 dia nie...nama dia van deanvar....sama best dengan ANWAR HADI dan MAT LUTHFI....dia nie asal tempat aku gak (NIBONG TEBAL) aku mengenali video2 dia masa duk cari video ANWAR HADI gak...dia pun kreatif gak...tapi mungkin dia tak sefamous ANWAR HADI dan MAT LUTHFI...hmm maybe one day....kalau nak follow blog dia sila layari 
http://fulamakvd.blogspot.com/ dan kalau nak follow youtube dia....Van DeanVar Channel...selamat menonton...!!!!


3 ulasan:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers