Pengkikut blog

IKLAN lagi....

FOR LENE LANG


Kepada LENE LANG @ ADLIN NOR Maz'AWIN BINTI MAZLAN(sallah jangan marah ya)....hehehehe nama penuh tu....tak lama lagi dia nak dapat BABY hasil perkahwinan dia dengan suaminya,Syed Razle Al-Shahabuddin...semoga dapat baby yang comel dan korang berdua bahagia selama2nya...
dia nie femes dengan blog kontroversi dan hot dia "ANAK MAZLAN BINI SYED"(http://milikbonda.blogspot.com/)...kalau hangpa nak tau,dia nie kira sifu aku dalam blog...aku je yang anggap macam tu...padahal dia tak de pun...
aku suka baca blog dia sebab blog dia best..bukan aku saja dengan member2 aku pun suka baca blog dia....sebab blog dia agak kontroversi dan banyak entry dia yang menarik untuk dibaca oleh semua lapisan masyarakat....

Kepada AWIN dan Syed semoga dapat baby yang comel...tak sabar aku nak tengok AWIN JR.....hehehehehe...begitu dengan bekas ahli rumah aku SYAUQI @ SEMAN dengan isteri dia AZIE yang akan menimang cahaya mata dalam bulan 3 nie gak...memang tak sabar aku nak tengok anak diorang nie....moga bayi diorang sihat dan diorang bahagia hingga akhir hayat....
SYAUQI dan AZIE








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers