Pengkikut blog

IKLAN lagi....

KEMALASAN

aku agak kemalasan sekarang nie....dah lah benda yang paling menakutkan telah berlaku dalam hidup aku...selama 2 bulan aku simpan rahsia nie akhirnya rahsia nie dah diketahui oleh famili aku....tapi mujur famili aku paham...walaupun kena marah tapi aku dapat menjelaskan perkara sebenar dengan tenang....alhamdulillah diorang paham....
walaupun kena marah dengan MAK AYAH aku...aku terima lah sebab tu salah aku....mana boleh merahsiakan benda nie kat diorang....aku tak sanggup bagitau diorang sebab benda nie menyebabkan diorang risaukan aku...tapi semua dah setel...RAYUAN aku diterima untuk masuk balik KOLEJ aku..Aku bersyukur pada ALLAH...
diorang suruh aku balik kampung tapi aku dah dapat kerja...mujur diorang paham...berlaku sedikit argument ah tadi...tapi takpa....aku bebas wat kerja kat sini....sebab aku dah dapat kerja kat SHELL TRONOH...takpelah aku nak belajar hidup sendiri....tak nak beban mak ayah dah...tak da dah elaun PA MA...lepas nie...hehehehehe
Aku juga berjaya bagi satu barang kat 1 minah nie tanda mintak maaf dekat dia...sedih dowh sebab aku x berani berhadapan dengan dia....menyesal gak sebab aku yang wat salah dengan dia...tapi aku tak berhadapan dengan dia...hmmm janji aku dah wat kan....memang aku malas sikit hari nie....
sambil on9 dan update blog...aku sempat melayan cerita GEMILANG kat TV3...cerita lakonan SHAH JAZLE dan KAMAL ADLI memang best sebab semangat 2 cikgu untuk bukak sekolah untuk budak2 kampung aku puji....ok ah bro!aku nak layan cita nie jap...chow....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan