Pengkikut blog

IKLAN lagi....

PASAR MALAM TAMAN PEKAKA

lama gila tak shopping2 kat PASAR MALAM...Aku baru balik dari PASAR MALAM TAMAN PEKAKA...Pasar Malam Taman Pekaka' yang terletak di Nibong Tebal. Taman Pekaka ni berdekatan dengan Pekan Lama Parit Buntar,Perak dan Kampus Kejuruteraan USM Transkrian. Maknanya sesiapa yang tinggal di kawasan Parit Buntar, Perak atau Bandar Baharu, Kedah atau tempat-tempat lain yang berdekatan seperti Lubuk Buntar, Serdang dan Jawi boleh la datang ke Pasar Malam Taman Pekaka ni sebab berdekatan:)hangpa boleh datang ke Pasar Malam Taman Pekaka ni pada setiap hari Ahad,bermula lebih kurang pada pukul 4.30ptg.
aku pun heran macam mana aku yang tak suka pasar malam tapi leh jalan kat PASAR MALAM TAMAN PEKAKA...yelah sesekali balik kampung mesti jalan2 maa....Kalau duk kat SERI ISKANDAR 2 tetiap minggu mengadap benda yang sama bosan gak....hahaha yelah kalau benda lama tak pi mesti rasa nikmatnya gak....

sementara aku duk rajin nak promote orang nie...nie aku nak promote member aku NORZILAWATIE BINTI ZAHIDIN untuk menjadi MPP KOLEJ PROFESIONAL MARA SERI ISKANDAR...pada sesiapa yang baca blog aku dan budak KPMSI sila2 ah undi ZILA sebagai MPP...Zila jangan marah aku promote hang sebagai MPP...ok x???Undi tau jangan tak undi...hahahahaha kalau menang belanja makan k...hahahahaha





1 ulasan:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers