Pengkikut blog

IKLAN lagi....

HARI NI...

alhamdulillah selepas perjalanan 3 jam aku akhirnya sampai ke SERI ISKANDAR yang indah permai....eh permai ka...aku kembali ke SERI ISKANDAR dengan harapan baru untuk menanti keputusan rayuan aku yang tak lepas2 lagi...peh rindu sial nak masuk KOLEJ balik....nak gi kelas balik....ayat poyo je kan...
tadi aku leh lepak dengan AMINUL RADZIFF kat SIMPANG PULAI...lama gila tak lepak dengan dia...last seingat aku lepak dekat SERI ISKANDAR dengan member2 aku....macam2 benda kitaorg sembang...almaklumlah lama x jumpa....aiii member2 dah grad dah lupa dengan membe2 yang tak grad2 lagi nie...(AKU)
Peh penat sial...baru sampai SERI ISKANDAR...macam2 rasa mengantuk ah letih ah...macam2 perasaan ada dalam badan nie...mungkin sebab aku tak makan lagi kot...nie lak kat rumah sewa aku ada RAJA MOHD HAFIZ dengan REDZUAN RAHIM....mau melayan gak diorang...yelah kita sampai tempat diorang diorg layan kita...takkan tak layan lak bila diorang ada sini betul tak...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan