Pengkikut blog

IKLAN lagi....

SAHABAT 2


Home sweet Home...walaupun ke mana aku pi kemana aku merantau aku mesti kembali ke "TAMAN SEMPADAN"Ini tempat aku beranak dan di sini tempat aku membesar....apa kat sini pun aku ada kawan2 gak tau...


depa nie sahabat aku kat Taman Sempadan..Najmi Akram Anuar Chot Ameen Elly Pais Yon Paan Ajib Abang Haikal,dan semua kawan aku2 yang lain...
aku sayang hangpa ( tapi tak tau lah depa nie sayang aku ke tak).
Depa nie time aku sorang2 bleh gak ajak bersembang...
kalau tak da depa boleh gak diajak bergurau berlawak (tapi selalu aku lah yang kena) aku susah depa ada...
depa ada masalah insyallah aku ada dengan depa.....
lagipun kekadang 2 aku x balik aku teringat gak kat depa...
tapi banyak event aku banyak tak da dengan depa sebab aku kan belajar lagi bukan bleh lepak selalu dengan depa...
depa bukan kedekut dengan aku....ingat masa aku tak berkereta...moto depa gak aku tumpang pi CC


SH.COM DALAM KENANGAN

hangpa lah kawan aku sampai mati...
sampai mati aku ingat jasa angpa dengan aku.
gurauan angpa kekadang 2 memedihkan jiwa gak..
tapi aku tak simpan dalam hati..
aku dah lama maafkan angpa...
hangpa lah sahabat aku dunia akhirat...
tak da angpa memang aku xda kawan lah kat TAMAN SEMPADAN....

THANX TO BEING MY FRIEND....!!






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers