Pengkikut blog

IKLAN lagi....

AMANAT HAJI HADI???




Saudara-saudara sekalian percayalah, kita menentang UMNO, bukan kerana nama dia UMNO. Kita menentang Barisan Nasional bukan kerana dia lama memerintah kerajaan. Kita menentang dia ialah kerana dia mengekalkan perlembagaan penjajah, mengekalkan undang-undang kafir, mengekalkan peraturan jahiliyah. Oleh kerana itulah kita menentang mereka. Oleh kerana itulah kita menghadapi mereka. Oleh itulah kita cuba berlawan dengan mereka.percayalah saudara-saudara sekalian.

Perjuangan kita adalah jihad, ucapan kita adalah jihad, derma kita adalah jihad. Bergantunglah kita kepada Allah dengan (menghadapi) puak-puak ini kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah syahid. Mati kita adalah Islam. Kita tidak perlu masuk Buddha, kita tidak perlu masuk Hindu, kita tidak perlu masuk Kristian, tapi kita menjadi kafir dengan mengamalkan ?politik suku, agama suku?. 



UNTUK PENGETAHUAN SEMUA, INI ADALAH "AMANAT HAJI HADI" YANG DIUCAPKAN OLEH TUAN GURU HAJI HADI AWANG (PRESIDEN PAS) PADA 1981 DI KAMPUNG BANGGUL PRADUNG.

AKU RASA ISU NIE DAH 32 TAHUN DIKELUARKAN TAPI BARU - BARU NIE UTUSAN/UMNO MENGELUARKAN ISU NIE BALIK PASAL SEBUAH BUKU "KAFIRKAH AKU" OLEH CN AL AFGHANI YANG MENCERITAKAN KESAN2 AMANAT HAJI HADI INI...AKU TAK SURE BENDA INI BETUL KE TAK, BAGI AKU KENAPA BARU SEKARANG UNGKIT BALIK ISU NI.ADAKAH KERANA DEKAT PRU 13,MEREKA TERDESAK SAMPAI UNGKIT ISU LAMA-LAMA...

AKU TAK BOLEH ULAS LEBIH-LEBIH TAPI AKU SETUJU  ANDAI TUAN GURU HAJI HADI AWANG DIBERI PELUANG MEMBERI PENJELASAN DALAM MEDIA ARUS PERDANA...KENAPA X NAK BAGI? AKU SETUJU SEBAB BAGI RAKYAT MALAYSIA FAHAM...TAKU GUNA SERANG TANPA MEMBERI PELUANG TUAN PUNYA BADAN BAGI PENJELASAN....ITU NAMA SERANG PENGECUT! TAKUT KA?ANDAI BETUL AMANAT HADI INI SESAT, MAJLIS FATWA DAN JAKIM PERLU AMBIL TINDAKAN PADA TUAN GURU....SIASATLAH!


P/S:- ASAL PRU KELUAR ISU NI....ADAKAH PRU 13 NIE UMNO BEGITU TERDESAK???KALAU KERAJAAN UMNO/BN AMAL AJARAN ISLAM YANG SEBENAR, KENAPA TERASA?? BAK KATA NABIL RAJA LAWAK, LU FIKIRLAH SENDIRI?




Tiada ulasan:

Catat Ulasan