Pengkikut blog

IKLAN lagi....

MAHARAJA LAWAK


Malam nie malam penentuan....Peserta MAHARAJA LAWAK....malam nie 4 peserta JAMBU JOZAN SEPAH dan NABIL akan mempertaruhkan nasib depa untuk merebut satu kejuaraan iaitu MAHARAJA LAWAK...
 SAPA CALON FAVORITE LU?
kalau orang tanya aku sapa calon pilihan aku malam nie...susah aku nak cakap...sebab semua hebat...JAMBU hebat,Jozan hebat,Nabil hebat....memang susah nak agak sapa dapat menang dan amik takhta MAHARAJA LAWAK tu....Kalau 1 je Peserta MAHARAJA LAWAK kali nie...AKU PILIH

3


2


1


SEPAH....
pasal apa aku minat SEPAH lebih dari peserta lain....bukan aku kata peserta lain x best...tapi SEPAH memang best....setiap minggu persembahan diorang tak pernah jatuh...dari 1st week lagi (mula2 tengok kat YOUTUBE,sekarang tengok kat ASTRO WARNA)..GO SEPAH GO..
Anyway enjoy malam nie k...pukul 10 malam kat ASTRO WARNA...kalau malas nak tengok ASTRO tengok ja kat YOUTUBE...(MACAM AKU)
SORRY THIS IS ONE MAN OPINION

Tiada ulasan:

Catat Ulasan