Pengkikut blog

IKLAN lagi....

KERJA KERAJAAN PRO BN??



sebelum aku membebel apa2 aku nak promote satu link untuk korang...
kalau korang nak gi melancong nie agensi yang boleh korang join...ok sambung membebel balik
kalau time aku makan...aku suka membaca SURAT KHABAR...kalau baca SURAT KHABAR aku mesti baca UTUSAN MALAYSIA...sebab surat khabar tu ja yang ada kat rumah aku....takkan nak harap HARAKAH kat rumah aku mengharap ja lah...hahahaha..kalau baca UTUSAN ja aku mesti baca ruangan SMS...sebab nak baca berapa bijaknya pembaca UTUSAN MALAYSIA...(mungkin diorang sendiri yang tulis dalam tu)
tersedak aku baca artikel diatas 2...tulis dia cam nie...
"KERAJAAN JANGAN AMBIL PENYOKONG PEMBANGKANG MENJAWAT JAWATAN DALAM KERAJAAN.MEREKA INILAH PENGHASUT MEMBENCI KERAJAAN.AMBIL YANG PRO-BN.BARULAH KERAJAAN KUAT.PEMBANGKANG TAKSUB TIDAK AKAN BERSYUKUR"
aku pun terfikir sapa penulis SMS nie...kalau aku jumpa dia aku nak cakap kat dia,nak ke mintak KERJA kerajaan ada PRO BN PRO PEMBANGKANG..dah lah susah dapat kerja..nie wat cadangan BIJAK nie...untuk apa beb...PENJAWAT KERAJAAN kena profesional..tak kisah ah PRO BN atau PRO PEMBANGKANG...takkan tu pun nak habaq ka...nie nampak sangat UTUSAN berjaya tanam kan kebencian masyarakat terhadap PEMBANGKANG...TAHNIAH UTUSAN...
Setiap tahun graduan ada yang dah abis belajar...dan memerlukan pekerjaan...kalau idea nie dipraktikkan abislah semua MAHASISWA yang BEBAS dan PRO PEMBANGKANG tak da kerja ah...tolong ah sebelum bagi cadangan pikir dulu...IF YOU ARE STUPID,DONT SHOW IT"aku paham kerajaan takkan dengar idea bodoh nie,kalau idea nie dilaksanakan,nak minta kerja kena bawak KAD UMNO/BN ah...susah ah macam tu...

aku tak BOIKOT UTUSAN macam Pakatan RAKYAT buat...but this is too much!Utusan nampak Pembangkang semua salah...BN semua betul..mana leh macam tu...Kena bagi adil lah...
Kalau aku cakap macam nie orang mesti cakap
"ALAH HARAKAH dengan SUARA KEADILAN PUN DOK HENTAM BN JA!SAMA AH"
Tapi masalahnya HARAKAH dengan SUARA KEADILAN memang suratkhabar PAS dan PKR...diorang daftar suratkhabar atas nama LIDAH RASMI parti diorang...betul apa...UTUSAN memang terang-terang LIDAH RASMI UMNO...kalau diorang tak nak dicop RACIST,ANJING UMNO bagi adil lah...untuk PR dan BN...macam SINAR HARIAN buat..jangan asyik kritik PR ja...

"SORRY THIS IS ONE MAN OPINION"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers