Pengkikut blog

IKLAN lagi....

SENYUM

SEKARANG AKU HANYA MAMPU SENYUM JA....
aku mampu tersenyum.bila ORANG YANG DISAYANG MEMBER POTONG LINE...
aku mampu tersenyum bila MAHLIGAI YANG DIORANG BINA ATAS KESENGSARAAN AKU SENDIRI...
aku mampu tersenyum bila ORANG SOUND AKU JANGAN KACAU AWEK DIA YANG SEPATUTNYA HAK AKU...
aku mampu tersenyum bila MASA DEPAN AKU SENDIRI DI LAMBAT2 KAN OLEH PIHAK LAIN...
buat masa sekarang aku hanya menunggu menunggu jawapan yang tak pasti 
bagi aku...
pengalaman ini akan mematangkan aku untuk menghadapi masa hadapan yang sukar.... 
dengan pelbagai kerenah manusia...
Cubalah senyum dah tabahkan hati
Dugaan yang mendatang bukan sekadar menguji
Tapi dilengkapi dengan kenangan..
Ingat! Hidup dengan senyuman pasti datangkan bahagia .
tapelah wei....takde rezeki...yang penting kita percaya takdir ALLAH...
nak mengamuk pun tak guna....nak bebal pun tak guna...
 Sekarang apa yang harus dilakukan?
SENYUM dan berfikir untuk masa hadapan...
bukan pandang ke belakang...aku dah lama maafkan semua yang wat kat aku macam nie...
memang aku sedih....tapi aku SENYUM untuk sembunyikan kedukaan ku nie...
mungkin F******* bukan jodohku...mungkin aku akan dapat yang lebih baik...
takpe...SENYUM dan terima dengan hati yang terbuka... 

p/s: bak kata JOKER.....Why so serious? 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers