Pengkikut blog

IKLAN lagi....

PENGKID

Saja aku bawak ENTRY ini...PENGKID nie merupakan gaya penampilan perempuan yang maskulin dan kadangkala berorientasi homoseksual.Penampilan mereka termasuk gerak laku, berpakaian, penampilan, percakapan dan rupa seolah-olah lelaki, di mana kesemua ciri-ciri ini sering dikaitkan dengan lesbianisme. Golongan ini menonjolkan identiti gender dan seksualiti yang sering dilaporkan sebagai naluri semulajadi mereka.nak kenal PENGKID senang ja...Pengkid tidak berbaju kurung, tidak bersolek dan jauh sekali memakai kasut bertumit tinggi, pastinya. Memakai seluar slack atau jeans, berkemeja menjadi pilihan. Malah ramai keluar menampilkan diri di khalayak ramai berseluar pendek dan menggenakan t-shirt sukan.



Dalam Islam pengkid nie haram dan
 tidak dibenarkan dalam ISLAM....kat MALAYSIA sendiri statistik PENGKID nie tak menurun...cuma aku nak tau apa motif mereka jadi PENGKID..ada aku pernah sembang dengan seorang pengkid...dia kata dia jadi PENGKID sebab kecewa dengan lelaki...apa punya reason macam 2....ada gak pempuan yang cun2 pilih pengkid sebab depa memahami naluri wanita....aduh tak paham aku...dah nama pun perempuan mesti paham naluri kaum sejenis macam lelaki bercinta dengan PONDAN ah....

Kepada insan-insan bergelar PENGKID,INSAFLAH....korang pun perempuan juga...tak yah nak melawan ketentuan ALLAH....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan