Pengkikut blog

IKLAN lagi....

5 TANDA KAU TERALU LAMA SINGLE


AYO single pun susah tak single lagi lah bermasalah
sebenarnya single nie best...bebas melakukan apa saja...leh lepak dengan member-member...boleh lepak dengan awek mana yang kita suka...Senang ceritalah lantak lah nak wat pa pun...tapi kebebasan nie akan merubah lelaki...dari 1 artikel aku baca,perubahan ini biasanya bukan perubahan yang baik. Tabiat buruk seorang bujang akan segera menjadi kebiasaan dan kau akan kehilangan motivasi atau lebih teruk lagi ketajaman akal lelaki. Menjadi single terlalu lama adalah kitaran menurun yang menjadikan seorang lelaki itu sedih, keseorangan dan gersang.aku pun single gak...
so kat sini aku nak bagi 5 tanda seorang lelaki tu terlalu lama single


1)  Perasan semua awek suka pada kau
Pantang tengok awek lalu ja,lepas tu senyum dengan kita,mulalah perasaan diri macam awek tu nak mengorat kita.Walaubagaimanapun, menjadi single untuk masa yang terlalu lama ini membuatkan seorang lelaki tu jadi confiden.time 2 ah cuba nak mengorat,last-last diri sendiri dapat malu.sebab mungkin awek tu senyum sebab gaya selekeh atau ada cili kat gigi ka...dah digelar "JEJAKA PERASAN"


2) Membina tabiat makan yang tidak elok
dulu time kaple,selalu awek masakkan untuk kita.so bila single yang terlalu lama tabiat makan kita pun jadi tak elok.kalau asyik melantak maggi ja ataupun asyik makan kat kedai mamak ja,sahlah kita nie dah terlalu lama single.


3) Asyik main games.
Counter Strike?Dota (DUNIA ORANG TANPA AWEK)?PES? nie semua games2 yang femes bagi belia untuk mengisi masa lapang.Mungkin time kaple dulu kita jarang main games atau tak mau main games.Tapi kalau asyik main games berejam2 time bila kita nak cari awek?Siang tidur malam main games...bila time nya?umpama aku sendiri pernah kata,MALAMKU SIANG SIANGKU MALAM.dah tak de life sebab life asyik dengan game saja.lagi pula time hujung minggu...orang lain sibuk berdating kita sibuk depan komputer main games.


4) Asyik meluahkan perasaan dekat perempuan.
Apa tanda lagi kalau dah terlama single?ada membe perempuan kita tanya "Camner life sekarang?"Kita pun membebel panjang tentang life single kita dengan penuh emosi sekali.aku rasa kalau makcik kantin dengar pun dia kesian kat kita sebab dah desperate sangat nak cari awek.


5) mula stalk awek lama kau
yang nie aku boleh kata paling kronik sekali...bila terlalu lama single...fikiran mesti ingat awek lama...lepas tu stalker lah awek tu...Duduk depan PC .. guna ruangan sembang, Google, cari facebook, friendster segala bagai ... menyamar jadi orang lain .. dan jadi fren pada awek lama. boleh tengok apa dia buat setiap hari.life dia lepas putus dengan kita.lepas tu curi gambar,wat simpanan peribadi.Come on lah bukan awek tu saja yang ada kat dunia ni...Manusia dilahirkan berpasangan...kalau dia bukan jodoh kita so cari lain ah...

Jadi jika anda lelaki ... kalau ada benda nie dalam diri...cepat2lah cari awek...termasuklah aku hahahaha...



P/S:PROMOTE DIRI KEJAP...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers