Pengkikut blog

IKLAN lagi....

SAHABAT...

sebelum aku start entry nie aku nak tengok kawan2 aku nie dulu...eh silap sahabat..diorg nie adalah budak rumah aku dekat KPMSI 
Skuad Budak Rumah Aku.
NASRY,RAJA,SYIMIR,ARIP,LUQMAN,DAN SYAUQI
Ahli Tetap Rumah Aku.
FIQ ALANG WAN INDAH.
tapi sekarang semua dah berubah....
Nasry,Raja dengan Wan Indah dah grad
Arip dengan Syauqi dah "kecundang" (tak sempat grad) 
harap diorg berjaya dalam kerjaya masing2..
sebenarnya aku bangga dapat sahabat bukan kawan dengan diorg nie...diorg nie sahabat aku dunia dan akhirat..
sebab kitaorg kuat dengan "BROTHERHOOD"
atas apa yang terjadi pun kami tetap bersama

pindah rumah pown sampai 3X pown kami tetap bersama

bukan pindah asing2 tapi pindah 1 rumah sekali...

bak kata kawan 2 "korang nie tak pernah kekal dekat 1 rumah lebih 7 bulan"

walaupun apa yang jadi kami tetap bersama....walaupun pelbagai masalah petelingkahan semua selesai macam 2 ja

bertapa kuatnya kami....tapi setiap persahabatan ada cabaran....

aku sekarang masih belajar lagi dekat KPMSI ada lagi 6 bulan.... sekali dengan SYIMIR,ALANG,FIQ,LUQMAN dan penambahan ahli baru BOB...

x pelah...aku grad lambat dari NASRY,RAJA dengan WAN...maybe ada hikmah supaya aku belajar dari kesilapan...

pada sahabat ku yang dah grad atau "kecundang"

aku berharap korang berjaya dalam lapangan hidup masing2 pada yang masih belajar macam aku gak...kita belajar bersungguh2 supaya dapat grad gak macam diorg....


segala kenangan kita bersama akan aku ingat sampai mati... moga persahabatan kita akan kekal sampai akhir hayat....amin!!!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan