Pengkikut blog

IKLAN lagi....

GI JUMPA MAK MERTUA


Apa kena mengena filem "Ibu Mertua ku" dengan entry aku kali ni.Saja ja tajuk entry kasi gempak sikit buat macam aku nak jumpa bakal mak mertua aku...memang pun tapi teman membe aku ja...Sebenarnya satgi aku nak gi teman membe aku NAJMI gi kedai 'mak mertua' dia kat TITI SERONG...Sebenarnya dia nak gi jumpa makwe dia dekat kedai mak dia sebab mak dia meniaga laksa dekat TITI SERONG..dekat dengan Masjid Tebuk Haji Musa Titi Serong

Najmi dekat dah dengan masjid boleh aku bawak hang pi menikah ja...mak dan ayah dia pun dah dekat dengan masjid ni..hahahaha....anyway petang ni aku dapat makan LAKSA free dengan ABC sambil menikmati pemandangan rumah kampung...


tengok2 macam ni tetiba rasa lapar lak



Tiada ulasan:

Catat Ulasan