Pengkikut blog

IKLAN lagi....

AKU BUKAN BLOGGER UMNO-BN LAGI...





KENYATAAN RASMI
ADMIN BLOG APA
Kuala Lumpur
22hb julai 2012
10:53 malam

Mulai saat ini aku mengumumkan blog ini bukan lagi blog PRO BN dan blog ini jugak bukan blog PRO PR.Aku mengambil keputusan untuk tidak menyokong mana mana pihak kecuali menyokong keadilan dan menentang kezalimanyang dilakukan tidak mengira siapa,sama ada pemimpin Umno/Barisan Nasionalatau Pas/PKR/DAP/Pakatan Rakyat.


Dengan ini aku menyerahkan MAHKOTA BLOGGER NO.1 PRO BN kembali kepada sahabat blogger PapaGomo dan aku mohon kepada sahabat blogger KLXpress agar tidak menyenaraikan aku lagi sebagai blogger PRO BN dalam Ranking Alexa untuk bulan hadapan.

Memandangkan aku ini HANTU TIDAK BERTUAN ada lebih baik aku wawarkan status ini secara rasmi untuk memudahkan aku berkarya tanpa mengundang kontrovesi dan menegur siapa saja...apa saja...mengikut penilaian dan pandangan aku tanpa dipengaruhi mana mana pihak.Aku tidak ingin mengundang SENGKETA dengan mana mana sahabat bloggers sama ada yang pro BN atau pro PR dan aku mengharapkan agar sahabat semua faham akan keputusan yang aku ambil ini dan menghormati nya sapertimana aku menghormati kebebasan berkarya semua bloggers.

Semoga kita semua dapat menyumbang kearah penulisan POLITIK yang lebih sihat untuk kesejahteraan  negara ini yang akhirnya akan memunafaatkan  RAKYAT Malaysia keseluruhan nya.

SELAMAT BERJUANG DENGAN AGENDA DAN PLATFORM MASING MASING.


Azmi Ibrahim,
Aku Peduli Apa @ APA
Kuala Lumpur,
22/7/2012.

SUMBER:- 

SAUDARA AZMI BIN IBRAHIM,PENULIS APA
WAH KAGUM BETUI DENGAN SEMANGAT SAUDARA AZMI IBRAHIM,BLOGGER NO 1 UMNO/BN (BEKAS YA)WALAUPUN TIDAK MENYOKONG PAKATAN RAKYAT TAPI BAGI AKU,LEBIH BAIK TIDAK BERPIHAK KEPADA MANA-MANA..YANG PENTING MENEGAKKAN KEADILAN DAN MENCEGAH KEZALIMAN.MOGA BELIAU TERUSKAN PERJUANGAN ITU

SEKARANG PAPA GOMO BOLEH AH AMBIK TITLE BLOGGER NO 1 UMNO/BN YA?BOLEH TERUIH HINA ORANG LAGI...WAT FITNAH LAGI..LEPAS TU HIDUP SENANG LENANG LAGI YA TANPA PENDAKWAAN...ISH SERONOK HIDUP...

P/S:- SEMOGA ALLAH MEMBUKA HATI LEBIH RAMAI BLOGGER BERSAMA BERJUANG MENEGAKAN KEADILAN DAN MENGHAPUSKAN KEMUNGKARAN DAN BUKAN MENJADI BLOGGER UNTUK KEPENTINGAN DIRI DAN PERUT MASING-MASING! 






2 ulasan:

  1. alhamdulillah...tbuka aty utk mnegak keadilan..bkn nk fitnah lg...syabas sedara azmi...

    BalasPadam
  2. alhamdulillah! may allah bless him

    BalasPadam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers