Pengkikut blog

IKLAN lagi....

MALAM KU SIANG SIANG KU MALAM....




alhamdulillah selepas 2 bulan mencari kerja....aku dah dapat kerja sebagai penjaga cc di waktu malam.....sejak tu aq jarang jumpa matahari....sedeh kan...kena berhenti awal nie...nak betulkan tidoq balik....sebelum sambung belajaq kat KPTM CHERAS....


di malam yang hening nie.....aku amat merindui si dia....kerana peristiwa semalam...dia marah bangat dgn aku....memang aku yang salah....aku yang jahat....aku tak pandai jaga ati ang..aku memang tak layak untuk hang....kan....thanx k sebab jadi kawan aku....aku dah mula sayangkan hang...tapi bila benda nie jadi...aku hilang mood teruih..walaupun makian ku itu hanya untuk menguji ang sabaq x dgn aq tapi aq rasa aku tak patut maki ang....sorry k....i am sorry sesangat....


Nur ezati binti zainuddin....aku minta maaf sesangat....aku tak patut maki ang macam tu....walaupun aku takda niat cam tu...aku hanya nak menguji kesabaran ang ja....aku tau aku gagal...tapi ang tak gagal dalam ujian aku....aku minta maaf banyak2 sebab aku yang maki ang tak ingat dunia....kalau ang baca tolong lah reply mesej aku....aku amat merindui dirimu...walaupun ang dah benci dgn aku...aku x pernah benci ang....aku amat sayang dgn hang....walaupun sampai mati aku tunggu jawapan hang...aku sanggup tunggu....thanx k....


P/S:- LAYAN SUPER SPONTAN AH KEJAP......

2 ulasan: