Pengkikut blog

IKLAN lagi....

mALAM NIE

Malam ni merupakan malam terakhir aku on9 kat rumah sebab abang aku dah berangkat ke JOHOR..dia dapat sekolah kat SEKOLAH RENDAH kat area Pagoh Johor...Malam ni dia bertolak ke Johor...Aku doakan dia selamat sampai dan selamat mengajar.

Malam ni juga aku ada meeting Gerakan Belia 4B dekat Balairaya Taman Sempadan,pukul 9.00 malam..Minggu lepas aku tak dapat pi sebab aku berada di PENANG dengan member2 aku so minggu nie aku pi lah...leh dengar gak apa perancangan SHIDEE sebagai ketua Gerakan kitorg untuk memajukan taman aku nie...

anyway terima kasih kepada bloggers yang sudi follow blog aku kerana blog aku sekarang nie dah ada 29 followers dan page aku dibuka sebanyak 1108 kali...thanx again

Kepada budak-budak sekolah esok nak bukak dah sesi persekolahan...so belajar lah leklok...jangan duk ponteng ja...sekolah sebenarnya tak bosan...sebab lepas sekolah lagi bosan....SELAMAT BERSEKOLAH SEMULA....aku dah nak gerak dah...metting lagi penting kalau ada kelapangan aku mai on9 lagi sekali CHOW SALAM....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers