Pengkikut blog

IKLAN lagi....

MENIKMATI MALAM TERAKHIR 2010


Aku baru sampai dari kampung aku menziarahi mak tok aku sakit...dah dekat 1tahun sakit..agak lama gak lah aku tak balik rumah mak tok aku so tadi 2 sesat gak ah...simpang x jumpa...(cilaka pi runtuh bus stop aku duk wat petanda simpang rumah tok aku)

sebelum balik rumah aku singgah makan dekat RESTORAN NASMIR makan MURTABAK dengan KOPI O AIS....peh sedap gila ah...sambil tu layan cerita AYOUB...anyway aku baru tau yang abang aku dapat mengajar kat JOHOR...3hb nie dia kena lapor diri...so baru lah MAMA dengan ABAH aku tinggal berdua ja...sebab aku dengan abang aku dah belajar jauh-jauh...heheheheh...baru dikira honeymoon....ok nak tengok ADAMAYA jap baru tido

 SELAMAT TINGGAL 2010...WELCOME 2011..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan