Pengkikut blog

IKLAN lagi....

BANNER

xde kena mengena pown aq dgn budak nie

hahaahaha sebenarnya aku nak cita pasal banner

aku sebenarnya sekarang kerja kedai banner dekat Taman Pekaka

nama kedai 2 PIXEL.....barulah aku tau macam mana susahnya wat banner

dari pada design printing



nie machine nya...aku kerja dari 10 pagi sampai 7 malam...hahahahah penat kot....

anyway aku dapat pengalaman baru hari nie...macam mana nak wat banner

selalu tgk banner tepi jalan ja (tu pun kalau tengok ah)
kekadang 2 wat x tau ja

mungkin dengan cara aku kerja aku boleh lupakan "awak"mmmmm...mungkin gak lah.

yang penting aku happy dengan apa aku buat k.....
syok gila balik kerja tadi gi karaoke dgn member aku...
hilang suara gak lah walaupun bawak 3 lagu

hahahahaha hidup mesti enjoy

Tiada ulasan:

Catat Ulasan